lördag 29 november 2008

Rå om sig själv!




Denna helgen ska jag bara tillägna mig själv och göra det jag tycker är roligt bestämde jag mig för igår! En riktig rå om mig helg!


I förmiddags körde jag ett riktigt bra Bicepspass och nu är jag precis hemkommen från en riktigt bra Triceps-pass!
Älskar att intensivköra en muskelgrupp med 4-5 övningar på samma dag.
Fick riktigt bra kontakt!

Jag har varit inne en runda i stan och köpt mig smaksatt kaffe, Julkaffe, med hela bönor som jag ska ha i min supergoa kaffemaskin som jag fick när jag passerade sträcket för någon vecka sedan...
Nu väntar en härlig dusch där jag tänker infinna mig länge och lägga inpackning i håret. Därefter smörjer jag in mig i min favorit lotion med doft av coccos så jag drömmer mig bort till södern och önskar att jag också var i Thailand som en kopis är. Hoppar i mina favvisbyxor och sen gosa upp mig i soffan. Ska kika på en film jag hyrde, "The Happening" med Mark Wahlberg. Om nu inte filmen är bra har jag iallfall haft något fint att titta på en stund!

Vilken underbar lördag jag fått trots allt! Imorgon kommer en kompis ner till mig och vi ska mysa på stan!




2 kommentarer:

  1. äh,det dära om vårda själen e inget att ha.:0 ..gluttar man för mycket i sig själv så blir man bara knäppare juh.nej,lite självdistans e musiken.det man inte vet har man inte ont av.(ironi)

    SvaraRadera