fredag 28 november 2008

Börjar att blogga!

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga lite om min träning och kost!

Det mest intressanta kommer bli i februari då min cardio-träning börjar och jakten på markeringar påbörjas!
Jag tjuvstartar lite redan nu om mina tankar och hur dagarna passerar =)

Förnärvarande känns det såklart lite jobbigt när extrakilorna smyger sig på en och en rädsla infinner sig om hur det kommer att gå i februari.
Tankar som "kommer jag lyckas att komma i samma form som jag en gång varit i", "kommer jag orka", "kommmer jag hitta motivation" och framför allt, "kommer jag få det stöd av min omgivning som behövs för att lyckas"?
"är det värt det", då jag inte har några tankar på att tävla utan bara vill utmana mig själv och lära känna min kropp.
Det är klart jag orkar!!! Jag kommer må så bra när jag sätter igång och livet kommer leka!
Så enkelt var det!

7 kommentarer:

  1. Ah men det är klart du orkar, du är ju superstark, det syns på dig ju. Å skulle du närma dig att dras ner i träsket vet du ju vart du kan hitta ett avskräckande exempel..;)
    Superfin blogg!!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Vilka fina ord och tack för all din hjälp! blev ju inte så tokigt trots allt här i kronan!

    SvaraRadera
  3. lycka till,pluttis!nu lägger jag dig i mina favvisar.o gud nåde mig om jag inte tränar skiten i dig i vinter.du ska komma ur vinter-dvalan i grymme form..

    SvaraRadera
  4. Bamse: skyller helt på dig om jag minskar i fettvikt och om mina markeringa lyser med min frånvaro! höhö

    SvaraRadera
  5. glömde visst ordet INTE innan minskar vilket gör en väldans skillnad på min kommentar! =)

    SvaraRadera
  6. det kommer inte att bli några probl när du ska deffa.öka cardio så ordnar det sig;) eller så byter jag ut låset i din lägenhet o låser in dig...haha.släpps ut bara vid cardio o träning...

    SvaraRadera
  7. Bamse: Smart! Sätt hänglås på alla frysdiskar som säljer Ben &Jeerry och cashewnötter också är du snäll!

    SvaraRadera