torsdag 22 mars 2012

Nya planer!

Planer ska man alltid ha och målet är så klart att planen ska följas och uppfyllas!
Idag har jag planerat lite och har satt ett delmål till den 15 April gällande min viktplan. För att uppnå den ska jag ändra lite i kosten. Nu har jag legat på en bra vikt ett tag så kroppen har vant sig så nu går jag vidare till nästa steg. Jag vill inte tappa för mycket på en gång utan låta kroppen vänja sig stegvis. Nu är det dags igen att tappa lite till. Nu kommer jag så klart justera lite i kost och träning. För att se mina olika värden i fett och muskelmassa använder jag mig av Tanita-våg så jag ser att jag tappar på rätt ställen. Det vore ju ett öde att tappa muskler istället för fett men jag går precis åt det hållet jag vill! Jippi!
Imorgon planerar jag inför mitt rygg-pass som också avslutas med mage. Kommer lägga till fler pass med magövningar. Fokus imorgon blir olika varianter av latsdrag både sittande och liggande med hjälp av en "pinne", korsrygg, baksida axel med fria handtag i form av dessa maskiner

 och därefter avsluta med mage. Vilket underbart pass det kommer bli så jag längtar redan. Utöver mitt gympass kommer jag gå lite kortare småpromenader i det ljuvliga vårvädret. Lycka till med din träning, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar