tisdag 5 juni 2012

Min nya vän

"Det börjar med bråk och slutar med kärlek" heter det ju så fint :)
Stämmer verkligen i mitt sammanhang gällande vågen. Vi har nu fått ett fint samarbete och är överrens. Känns super bra att samtidigt tappa det sista som är så svårt ju mindre mängd som finns att ta av på kroppen men ändå har kvar min styrke kapacitet i gymmet. Dessutom har jag mitt "joker-kort" att ta fram om jag så skulle behöva. Jag tycker nu att det räcker att tappa ett halvt kilo till vilket känns skönt.
Jag börjar hårdna till nu och fått bra struktur på mina måltider sedan en månad tillbaka och det har gett resultat samtidigt som kroppen är lugn. Här är en bild som jag egentligen var väldigt missnöjd med när den togs för verkligheten visar mycket mer än en bild tagen med mobilen men jag får vara nöjd ända då :) och vara glad över det som jag fick fram på bilden.
På lördag är det FitnessFive här i Karlskrona som det ska bli spännande att följa! Kom gärna om ni har vägarna förbi och heja fram deltagarna som kämpat länge för att visa sina prestationer. Heja er! Med mer publik kommer de lyfta sig ännu mer så klockan 9 går startskottet på Långö!

6 kommentarer:

  1. Bra jobbat!! Se jäkligt bra ut :)

    SvaraRadera
  2. Johan: Tack Johan, fint sagt! Frustrerande bara att kameran inte får fram allt som verkligheten visar.

    SvaraRadera
  3. You are so welcome ;)

    SvaraRadera
  4. mmm, väldigt snygga muskler där Madde ;-)

    SvaraRadera